Charlie.

För att föregå alla rykten och allt snack så tänkte jag förklara allt för alla nyfiken-i-en-strutar själv.
Jag och Charlie är världens bästa vänner och älskar varandra. Dock är vi bara vänner. Vi har helt olika syn på allting som är viktigt i ett förhållande, allt från ekonomi, hur man sköter ett hem, hur man prioriterar, till vad det är att älska nån och bry sej om nån, till sex och respekt, allt. Med det inte sagt att nåt är rätt eller fel. Vi funkar bara inte ihop helt enkelt, vilket har fått oss båda att krympa som människor. Därför väljer vi att separera och behålla den fina vänskap vi har istället för att gå och nöta mer på varann så vi till slut blir ovänner.
Vi är inte osams. Vi tycker inte illa om varandra.
Alla ni som känt oss en längre period vet om hur läget har varit och jag tror inte att nån är speciellt chockad över att det här händer.
Charlie kommer fortfarande vara en stor del av Andreas liv, och även mitt. Och ingen ska känna att ni behöver "välja sida", för alla våra gemensamma vänner kommer fortsätta vara det om vi får bestämma! :)
Rock'n'roll Basement kommer INTE dö ut, kommer en dunderkväll om bara ett par veckor då yours truly fyller år!
Så ligger läget, tro inget annat tack, och inget kommer bli knas!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0