Jag gillart. Lugglivet. Jag som alltid kli...

1316107190772 (MMS)

Jag gillart. Lugglivet. Jag som alltid klipper av, ångrar mig, sparar ut, klipper av, osv. Är jävligt nöjd för en gångs skull. Har haft en finfin dag dessutom! Kommit ut lite och dessutom styrt lite inför lördag, då Dying for some Action gästar våran klubb och sen sover här. Lär bli awesome!! Mår rätt ok idag med, trots sviterna efter helgens bravader. Men ett löst finger vägdes upp av att få dela säng med en tysk poledancer! Dock är det jävligt creepy att kunna böja fingret åt vilket håll som helst, vore skönt om det liksom satt fast på handen. Men det läker väl vartefter! Nu blir det filmmysmed kiddo, vi har dansat breakdance och är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0