Tror att jag ger upp nu... Ja ja, man är ö...

dsc_1462_edit0 (MMS)

Tror att jag ger upp nu... Ja ja, man är överkänslig och tänker för mycket mitt i natten när man inte kan sova. Men just nu får det vara så. För jag har insett att det fan är livsfarligt att låta folk komma för nära. Man blir ju inget annat än ledsen. Det finns nog ingen som står bakom en oavsett vad, och det tjänar inget till att själv göra det för andra heller. Och så gör man illa människor utan att mena det, och så blir man själv trampad på. Nej fy fan. Jag ska hålla mig till min kiddo, för vi är fan starka som hulken tillsammans efter allt vi tagit oss igenom. Vet inte vart jag varit idag utan honom. Men nu ska jag inte tänka mer utan sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig och din familj ungefär vid skvalletorget häromdagen. Ni kan vara det sötaste jag sätt!

Du har världens grymmaste stil vackra kvinna!

2011-05-08 @ 20:17:24
URL: http://fiaeatworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0