Multitasking queen!

Ja det har jag varit idag! Hunnit med massa städ, fyra maskiner tvätt, tre ungar, park, muffinsbak, Patteprat, film, popcorn, kvällsmat, tre-barns-bad, mm mm mm... Och allt typ samtidigt.
Men roligt har det varit!! Varför har jag bara ett barn för? Dags att börja producera fler kanske? Men nu är jag heeeelt slut. Nu är det South Park i sängen! Har ju tre kids att klä på och peta i frulle och köra till skolan imorrn! Ja, vi tar bilen imorrn..
Och så blir jag retad för att jag luras så fint. Julia var rädd för spöken. Andreas och jag löste det med att förklara att vi känner Lenny, och vet därför att det bara är smink och därmed löstes problemet. Tills Maja kom på att fullisar kan komma in genom fönstret om dom slår sönder det. Men inte då! Det är ju skottsäkert glas i Andreas fönster. Samma som polisbilar har. Och självklart skulle alla tre trycka så hårt dom kunde på fönstret, samtidigt, för att kolla. Det knakade. Jag sa att man kan göra illa händerna om man trycker för hårt på skottsäkert glas. Det funkade. Nu sover flickorna på varsin sida av min lilla kid. På armen, båda två. Och jag ler så jag nästan spricker.
Men nu ska damen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0