Gaaaah!!

Så... Min mobil fick för sig att inte riktigt vilja funka... Efter tre samtal med dom trevliga människorna på Tele2s kundtjänst kom vi överens om att det antagligen var mitt svingamla simkort som var boven. Så den trevliga damen i andra änden sa att hon skickar ett nytt. Express, så det kommer imorrn. Kalas, tänkte jag, och skulle sen skicka ett sms. Inte då! För dom stängde ju av mitt simkort samtidigt som dom postade det nya. För det får inte finnas mer än ett aktivt simkort med samma nummer. Thanx for the info! Galet hur handikappad man känner sig utan lur!! Tack och lov har nätet hemma behagat fungera lite tilll och från under dagen.
För att peppa loss lite extra bjuder jag på ännu en bild från helgen. När jag är i mitt esse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0