Cozy leopard


Deadly tired...

Var i Marby hos Johanna igår. Solade och lyssnade på musik, drack kaffe och ett par öl i trädgården. Riktigt mysigt. Sen blev det Munken på kvällen. Johan spelade. Skitroligt. Lyckades även låsa in mig i Pattes badrum, dörrjäkeln gick i baklås. Och jag fick världens panik! Jag är ju inte alls känslig för sånt i vanliga fall, men jag fick världens panikattack. Och Patte blev en smula skraj när han hörde mig så till slut sparkade han sönder dörren och kröp in och drog ut mig. Skitvidrigt var det.
Och nu väntar en riktig kidweekend! Imorrn blir det playdate med Maria och hennes kids, och på söndag ska vi dra med ett gäng ungar och gå på dinosaurieutställningen och sen käka Happy Meal! Andreas vill det istället för ännu ett kalas på busfabriken. Blir nog en fin helg det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0