Dai the Flu

Nu är jag sjuk igen! Influensa deluxe.. Hatart. I övrigt är det sådär. Många omkring mig som inte mår ok, och själv mår jag väl inte direkt asbra heller. Men det ska vi lösa!
Helgen var bra. I fredags var vi i Illfigures replokal med Alex, och Andreas trummade. I takt!! Tack gode gud. Inte alltid med bas dock, han når ju inte riktigt ner dit med sina små ben.. Sen blev det hemmakväll.
I lördags var jag och lillskit hos Max och kollade på film och alla asballa grejer han har hemma. Andreas är skitstolt för att han känner stans coolaste polis som skriker i Alex band. Eller var det Alex som spelade i Max band...?
Sen blev det iaf söndag och damen blev vrålsjuk. Feber, snor, dreggel och tårar överallt. High life!
Har roat mig med att sy ett linne iaf, alltid nåt. Har fått folk att beställa saker dom vill ha med så jag har lite att sy och styra med när jag bara sitter hemma.
Imorrn är det meningen att vi ska med Mike till Markaryd och hämta hans lilla Pixie Lee. Sötunge. Får se om jag orkar följa med..
Men idag blire morgonrock, soffa och varma koppen! Monika och Elin kommer sen, underbaringarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0