Oh happy day!

Hipp hurra för mig idag!
Har varit en galet stressad dag! Men sjukt rolig. Masa folk har varit här och fikat, jag har blivit nerspydd av två ungar (tyvärr inte samtidigt), och jag lyckades galant med både cupcakes och hallonchokladtårta! Det var en fin syn när jag oc lilla Mimmi stod i badrummet i bara blöja/trosor med kräks överallt och alla mina gäster satt i vardagsrummet medan några av dom torkade spyor på golvet och assisterade oss med kläder! =)

Och jaaa, jag r som en unge på julafton och älskar paket, även om det är sällskapet som ger dagen sin guldkant. Så det här ar jag fått:

  • Jeans (jäääättefina)
  • Kofta
  • Högklackade leopardskor (sjuuukt snygga)
  • svart pennkjol
  • presentkort på böcker (lovely)
  • alla ingredienser till mojitos + drinkbok + alvedon och ögonsovlapp (ja ni vet) till dagen efter
  • skitsnygg bikerjacka i mocka med nitar
  • glasflamingon!
  • stor vas med marilyntryck
  • brödburk (locket är en skärbräda, astufft)
  • massa godis
  • presentkort på tatuering
  • skumpa
  • TVÄTTMASKIN

Jag hoppas jag inte glömde nåt nu... Förlåt isåfall den som gav mig det, är sååå trött i huvet!
Så dagen har firats med folk, tvättmaskinsinstallation, kräks, galet mycket kaffe, lite legobygge & tv-spel oc massa underbara människor!
Och nu ligger allt nerspytt i maskinen och blir rent och fint igen! =)

TACK alla som kom, alla som skrivit på facebook, messat och ringt!
Love y´all!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0