Home & safe

Är kanske inte skiiitnykter just nu. Men gaaah vilken kväll!!
chris kom till mig, asfull. Rekordfull. Jocke började fylla till sig, och Charlie oxå. Victor kom men drack i princip inte mer än ett par öl efter hans dag med begravning och pappabesök och allt.
Hugo.
En tant på ca 50 bast trycker undan mig från Charlie två gånger så jag välter omkull andra folk i baren. För att hon MÅSTE prata med Charlie. Jo jo. Fast man knuffar och armbågar inte folk för det. Aldrig. Nånsin.
Hur som helst slet hon halvt av mig armen inne på stora dansgolvet en timme senare, när hon skulle visa sina kompisar vem "hennes kille" var med ikväll. Aaajuste. Jag svarade fint med att antyda att hon borde ha barnban. Och att hon hade bruna tänder och luktade illa.
Tyvärr var det sant. Och tyvärr var det exakt så omoget jag bemötte denna tant..
Hur som helst, jag dansade modern dans, as usual, och sen gick vi hemåt.
 Halvvägs hem hittar vi en stackars tjej ligga på trottoaren. nån snubbe var där med henne men han skrattade åt henne och var tydligen bög? Jag som trodde att bögar var extra sympatiska människor efter mina egna erfarenheter, men vissa är tydligen rena bitches. Jag drog iaf upp kraken och följde henne hem. Och tog en titt på damens fot i hennes hall. Mer stukad fot än så får man leta efter!
Jag hoppas innerligt den dag JAG är så full att jag ramlar handlöst på trottoaren, att det kommer en vänlig själ och tar med mig hem och lindar min fot!
Nu är jag iaf hemma, efter mycket om och men.
Nu ska jag öta bulgur och kyckling i thaisås.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar GUD (eller nått) för sånna som du! Vilken ängel du är, dagens ros på den!

2011-01-22 @ 12:52:52
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0