Feverboy

Han har feber. Igen. Jämrans unge. Och inte vill han städa heller, han bara låtsasgråter och låter en massa när jag säger åt honom.
Allt är blä idag. En sån där överhettad-hjärna-dag. Och inatt (när jag väl fick sova) drömde jag att jag födde en massa barn och hade skitont och gick sönder hur mycket som helst. Vaknade helt kallsvettig och övertygad om att jag numera hade minst tio kids att ta hand om. Lite panik innan jag vaknade till.
Men vi får väl se vart den här dagen leder. Om det blir en mysig hemmaeftermiddag eller om trotset ska få förstöra alltihop.
Väntar på att fastighetsskötaren ska komma och laga toan oxå. Tur att man har två. Fast den trasiga är ju MIN liksom. Tjejtoan. Jäkla folk!

Ska börja vara nyttig igen idag med. Ska sätta upp en riktig slutamednikotindag och skriva en massa om det, det hjälpte sist. Innan jag weakade ur och körde upp en snus under läppen. Och nu när det inte är lika kallt ute kan man ju gå ut och gå ibland med. Och så ska jag sluta äta massa dumheter. Japp. Nikotinet får ta den tid det tar, men det andra har jag försökt starta idag. Känns bra. Dreas gillar ju att hemmaträna med mig oxå så det ska nog inte vara några problem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0