Faderskapet.

Japp idag kommer faderskapet hit med sin nya hund.
Vi ska köpa försenad julklapp till Andreas och födelsedagspresent åt mig en dag för tidigt.
Var längesen jag träffade pappsen nu så det ska bli trevligt.
Funtar på en Darth Vader-mask åt barnet. Han vill ju bara ha lego men jag har satt ett stort och moderligt NEJ där. Tills han lär sig städa undan allt lego efter sig så vi andra slipper ha blåmärken under fötterna jämt. Det finns få saker som gör så ont som att trampa på en legogubbe! Dessutom försvinner ändå hälften in i dammsugaren eftersom det ligger överallt hemma.
Jag själv vet inte alls vad jag vill ha. Nya sängkläder blir det nog. Det behöver jag.
I övrigt önskar jag mig bara en tvättmaskin. Ha levt utan i snart 4 år och det är fruktansvärt! Men en sån får jag av min världsbästa mamma imorrn! =)
Nu ska jag hinka i mig lite mer kaffe så jag blir ännu mera skakis, sen ska jag röja undan lite lego och sånt innan faderskapet och jycken kommer hit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0