Error error bloggterror

Bara testar en grej. Får ingen ordning på Facebookgrejen. Kommer antagligen inte funka nu heller.
Och så har jag tänkt på en sak. Fan vad dåliga vi är på att kommentera varann, hörrni! Ändring tack! =)

Mitt nya nyttiga liv går för övrigt sådär. Sover inte alls som jag ska, äter pizza och åt tillochmed CHIPS igår! Jag hatar ju chips! Och så deppar jag en massa istället för att ta tag i den skit som hänger över mig. Och så rör jag inte på mig ett enda dugg. Usch! Inspiration, tack! Motivation, tack! Ork och lust, tack!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vet hur det känns, det här med motivation, vart fan är den någonstans? Vi får hoppas att den komma tillbaka när det blir finare väder och sol, då brukar man se massa glada ansikten :)

2011-01-19 @ 07:33:05
URL: http://ahylian.blogg.se/
Postat av: =D

Blogga mera =)

2011-01-19 @ 09:49:16
Postat av: annaelsa

Joanna: Ja jag vill ha vååår!! Allt blir så mycket lättare då liksom.



Du andra: Okej!! :)

2011-01-20 @ 23:41:21
Postat av: Ida

När du hittar den där motivationen, lust/orken och insprationen, kan du inte snälla fina anna säga till mig då?



kul att hitta in till din fina blogg med ;) kramis <3

2011-01-21 @ 09:26:14
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: annaelsa

Ida: Självklart delar jag med mej!

Tack! Ska kika in i din oxå :)

2011-01-21 @ 14:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0