28 and still running

Usch, jag skrev ett inlägg och la upp bilder och allt, och så dog firefox!! Jäkla dator =(

Hade iaf fest igår. Riktigt roligt! Över 50 pers här, och jag drack mojitos och minglade runt men höll mig nykter och städade och styrde tills folk blev galna på mig =)
Fick massa fina presenter också, varav en var inslagen i silvertejp (tack Dread).
Det dracks, raggades, dansades och tyvärr sexualiserades det i mitt badrum. Äckligt värre, men men.

Idag blir det nog en match med pilatesbollen för att få ordning på alla miljontals kalorier man har fått i sig med allt fika och alla drinkar! =)

Här är lite bilder från mina underbara dagar som födelsedagsbarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0