Tyget fixat! Sailordress on the way! Final...

Tyget fixat! Sailordress on the way! Finally! Usch vad länge jag haft saker hemma och velat göra en ny sen min förra söps sönder. Fast den här blir snyggare. Och blåvit istället för bara vit. Kommer bli lovely. Nu ska vi bara vänta på att nya Mike blir klar hos farbror blå med sitt leg så blir det att fira sen. Inte klänningen då utan att Pizza Hut öppnat. Men sen blir det hem till min bästa vän symaskinen. Som för tillfället bara vill sy raksöm. Men såna petitesser skiter jag i.


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :)

2011-02-04 @ 13:53:59
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Anonym

Trevlig blogg du har :P

2011-02-04 @ 14:30:59
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Anna-Elsa

Tack!! :)

Helgen blir nog lugn, har kiddo hemma. Myspys med hyrfilm och cupcakebak skulle jag tro :)

2011-02-04 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0