Sick, ill, baaad



Det går bra nu..
Har dragit på mig feber, och i samma stund tappade jag allt vad jag lovat mg själv! Ligger i sängen oc häver i mig lökringar och hamburgare som Jocke kom hit med från Max. Det är bra att känna folk med lite olika jobb =)
Men så fort jag blir frisk igen kommer jag bli snygg och fit igen. Eller nåt. Usch, dålig karaktär alltså!

Lillebror fick åka hem från sjukan idag. Det känns bra. Yo go kiddo!!

Har i övrigt en väldigt skön vecka bakom mig. Hängt massor med Patte, som har blivit precis som han ska vara igen. <3
Och vi har repat en hel del. Och jag var inte ute på krogen och svirade en enda gång trots att jag var barnledig hela helgen! Kanske har lite karaktär after all...

Har även fyndat loss lite! Klickade hem lite t-shirts och en skjorta från Sailor Jerry, och tack vare ännu en vän i en bra butik så blev det ett par sjukt snygga Killah-jeans till oförskämt bra pris. Så nu har jag shoppat för flera månader, för mindre pengar än jag brukar lägga ut på en månad och vanligtvis köpa lite HM-skit. Sjukt nöjd!

Och nu är det snart dags för en ny garderobsrensning! Insåg idag när jag styrde iordning lite att jag har tishor och linnen som jag i princip aldrig använt och antagligen inte kommer använda heller. Allt "fult" är redan utrensat, så nu är det dags att riva ut snygga grejer. Känns inte ett dugg kul, men jag orkar inte riva runt i virrvarret varje morgon när det ändå aldrig slutar med att jag tar på mig nåt oväntat..

Aja nu ska feberdonnan sova!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Dra med dig renset och kom till storstaden! Vi har gästrum åt alla. :)

2011-02-20 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0