Mobilblogg insomnia deluxe städtant! Har i...

Mobilblogg insomnia deluxe städtant! Har inte kunnat sova alls inatt. Så jag har städat. Å det grövsta. Skurat badrummen från golv till tak, torkat köksskåp o luckor, tvättat, rensat bland jackor, väskor o halsdukar och dammat alla hyllor och hörn. Och ja, mina fina grannar, jag VAR tvungen att dammsuga klockan tre på natten. Jag var inne i ett flow. Har även knäskurat golven och rensat ur lite kläder. Och jag hittade en gammal Elle bakom soffan i köket. En wedding-edition. Och om jag nånsin gifter mig ska jag bannemej ha vita boots! Och en likadan klänning som Pink hade. Snyggare outfit får man leta efter! Prinsessa värre. Övertröttheten börjar göra sig påmind nu. Ligger utslagen i soffan med kaffekopp nummer fem och försöker samla ihop hjärncellerna... Hej måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0