Mama I´m coming home..




Sitter hemma hos mamma. Ska snart kolla på American History X i mitt gamla rum i källaren. Dom har bara tråkkanaler och en video här nere numera, så när vi var hos Charlies mamma och åt thaimat så tog vi med oss ett par videofilmer så vi har nåt att roa oss med här ikväll. =)
Imorgon ska vi till djurparken. Ska få årskort av min skitsnälla mamma! Sjukt dyrt, men hon vann 4 st så jag, Andreas och Charlie får varsitt.

Mår sådär just nu. Tråkigt när människor an trodde var helt underbara beter sig själviskt, överlägset och bara dumt.. Gör lite ont i hjärtat, både på mig och mina vänner. Riktigt jobbigt. Men men.

Nu ska jag kolla lite rea och INTE klicka hem nåt onödigt.
Sov gott alla mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0