Crazy Days



Trött badtjej! Har lyckas vända på dygnet. Fast på ett helt nytt sätt. Jag somnar skittidigt på kvällarna och vaknar runt 4 på morgonen och är pigg. Helt skevt. Kan man aldrig hitta nån normal balans i det där??
Har hur som helst haft världens knäppaste helg. Here you go:

Torsdag: Hemmadag som avslutades med lite biljard på Cuebar med Patte och Linus. Drack mellanöl och blev onyktra. Charlie hämtade mig och Patte vid midnatt, och vi åkte till Statoil för nikotinköp. Där står en fd patient i sommarjacka och har köpt 6 liter mjölk. Då denna enormt goa man lider av grav schizofreni beslutade jag att han skulle få skjuts hem, han hade ju trots allt gått genom halva stan i minusgrader och hans mobilbatteri var slut. Bjöd honom på lite McD med. For hem till Patte och bestämde oss för att dygna. Kollade på Farsan och drack cola.

Fredag: Off to Busfabriken vid 11. Övertröttheten slog till nånstans på väg till McD på hemvägen, och vi bestämde oss för att en powernap vore bra. Så jag, Charlie och Patte knölade ner oss i min säng och Dreas fick spela xbox en timme. Trodde vi. Vaknade 18.50, inte 16.30. Jag skulle va på Grand kl 19 men var där vid 22. Jocke körde ner mig, och vi blev stoppade av polisen på vägen, för han hade lite för kul i halkan. Han kom dock undan med både körkort och plånbok i behåll.
På Grand kände jag två pers av typ 15, men blev såklart bästis med alla innan kvällen var slut. Fick en liten (läs jättestor) bodyguard ett tag också, varken Charlie eller Jocke fick prata med mig på väg från Hugo på natten.
Hamnade på Grand igen för lite bad och andra trevligheter, och sov gott där! Tack Tobbe! =)

Lördag: Blev väckt av ett frenetiskt "knack, knack, knack, Penny!, knack, knack, knack, Penny!" och fick sen höra att jag såg ut som dom andra mådde.. Hmm.. Dissade hotellfrukosten (stupid girl) för jag mådde så illa att jag inte trodde att det skulle gå bra att äta alls. Mötte upp Charlie hos Jocke där han hade sovit och gick hem. Däckade i badkaret. Somnade innan 22 i soffan och vaknade 04.15 igår morse. Pigg.

Söndag: Tillbaka till Busfabriken vid 11 för kalas. Thias har fyllt 7. Sen hem till mamma för att äta dillkött och spana in deras nya kök. Kanonsnyggt! Kvällen spenderades hemma med Patte och Chris, och jag däckade i soffan vid 22.30. Vaknade 03.30 inatt och var pigg. Gaaah!!!

Idag ska Dreas kompis komma hit, det ska städas järnet, och sen blir det nog ännu mera soffa.
Hej måndag!

Kommentarer
Postat av: Leifelina

A very nice site keep it up. Regards

2012-01-23 @ 07:27:29
URL: http://leifelina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0