Coke & Supreme!

Har haft en kanondag! Varit hos Mia och dundermyst med Lennon och Noah, och Andreas lekte med dom stora kidsen. Fick en fåtölj och lite annat av henne med så det blev en jobbig hemväg, men lätt värt det!
Sen var Chrille och Mike här ett tag, och sen slocknade damen i soffan. Vanade nyss hungrig som en varg. Så mr Charles är på väg till Max för att fixa en supremeburgare åt mig! Sitter här med min underbara Cola och väntar. Zero, of course.
ja, jag vet, jag skulle vara nyttig nu. Men jag lider av lite självömkan just nu s jag UNNAR mig. (dessutom har vi fått rabattkuponger på max så det är i princip gratis)




Har haft sådär enormt ont i korsryggen igen med. I flera dagar. I morse kunde jag inte ens röra mig, så Charlie fick lyfta upp en skrikande tjej ur sängen. Jag vet att det antagligen skulle ta några år innan det blev helt bra igen, men det här är ju helt galet!!
Och det värsta av allt är att Andreas vet varför jag har ont. Det är som om allt dras upp på nytt för honom ibland när han blir påmind, och det gör så jäkla ont i mammahjärtat.
Jag har kunnat förlåta och gå vidare för min egen del. Fast det är svårt att förlåta nån som antagligen fortfarande inte inser vad han faktiskt har gjort. Men allt han gjort mot min älskade lilla unge... det kommer ta tid att kunna lämna bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Joanna

<3

2011-02-04 @ 09:48:16
URL: http://ahylian.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tänkte samma sak som Joanna, kommentera ett hjärta. <3

2011-02-05 @ 15:20:34
URL: http://cherrydollcrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0