Mobilblogg från badkaret! Steg ett i min f...

Mobilblogg från badkaret! Steg ett i min fina lilla livsförvandlig blev en förvandling av mitt hem! Nya soffor var ju redan kirrat, så det var resten kvar... Började med att fixa hallen. En stor billy-hylla är numera skohylla, och det går utmärkt att leva utan en ful och trasig hatthylla! Sen fick jag färg och målade hela skiten vitt! Alltså dom tre väggarna som inte redan var vita. Och fondväggen är still black. Sen målades mitt antika linneskåp vitt och fick ersätta den stora svarta hyllan i v-rummet. Och köket gjorde jag om helt. Känns som en helt ny lägenhet!! Älskar att bo här nu! Men efter två dygns slit och ännu ett besök hos tatueraren är jag värd en timme i badkaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0