Life, life...

Ja fy fan. Vad man har varit dum i sina dar...
Men nu ska det ändras!
Imorrn börjar kiddo ettan, helt galet att tiden går så fort, men även lilla damen ska nystarta lite. Ut med allt dåligt och in med lite bra liksom. Så jag kan må sådär oförskämt bra igen. Det kommer snart... Om ett par månader räknar jag med att ha vänt uppochner på en hel del saker i mitt liv. Bland annat är det fan dags att börja träna och sluta snusa. Det är nog dom två svåraste och mest disciplinkrävande sakerna av alla, men med allt annat runt omkring som ska ändras kanske det går lättare än jag tror... Aja det märks.
Nu ska jag iallafall packa kiddos väska iför morgondagen, och sen blir det att soffmysa lite innan det ska sovas!
Ett par bilder från Skogsröjet måste ju slängas in oxå:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0